Software de Gestionare Online a Clienților
Un sistem de încredere pentru întreținerea unei baze de clienți și gestionarea datelor despre utilizatorii dvs. de afaceri.
Gestionarea bazei de clienți
Colectează informații despre clienții tăi, grupează datele și salvează-le în segmente pentru lucrări ulterioare.
- Vizualizarea completă a clienților: note, statistici și istoricul vizitelor
- Setări de calendar personalizabile
- Import rapid al bazei de date a clienților
Sistem de notificare
Modulul de mesaje și mementouri permite echipei și clienților dvs. să fie conștienți de întâlnirile programate în orice moment.
- Mesaje personalizate
- SMS, Telegram, WhatsApp, etc.
- Notificări push și emailuri
Reduce numărul de absenți și anulări din partea clienților
Scade numărul de ore de lucru neproductive ale angajaților. Încurajează clienții să fie punctuali și să evite ratarea programărilor.
Obțineți propria aplicație mobilă de marcă
Clienții dvs. vor putea rezerva servicii, gestiona rezervări și primi notificări prin intermediul aplicației mobile.
Profil complet pentru fiecare client
Baza de date a clienților EasyWeek este un activ indispensabil pentru colectarea informațiilor despre clienții potențiali și actuali. Utilizați notele și atributele pentru a îmbunătăți serviciul și importați sau exportați datele după cum este necesar.
Creați-vă povestea de succes cu EasyWeek!
Nu găsești un răspuns? Contactează-ne pe echipa noastră prietenoasă.
Ce este funcția 'Baza de date a clienților' în EasyWeek?
Funcția 'Baza de date a clienților' a EasyWeek este o caracteristică care permite afacerilor să gestioneze și să organizeze informațiile despre clienți. Aceasta include diverse funcționalități, cum ar fi adăugarea, editarea și ștergerea înregistrărilor de clienți, urmărirea rezervărilor și tranzacțiilor clienților și multe altele.
Cum poate beneficia afacerea mea funcția 'Baza de date a clienților'?
Funcția 'Baza de date a clienților' vă permite să urmăriți și să gestionați toate interacțiunile cu clienții într-un singur loc. Aceasta vă poate ajuta cu strategiile de retenție a clienților, marketing personalizat și îmbunătățirea generală a serviciului pentru clienți.
Este sigură datele mele de client cu EasyWeek?
Da, EasyWeek se angajează să asigure securitatea datelor dvs. de client. Utilizăm măsuri de securitate avansate pentru a proteja datele dvs. de accesul și utilizarea neautorizată.
Pot importa baza mea de date cu clienți existenți în EasyWeek?
Da, EasyWeek permite afacerilor să-și importe baza de date cu clienți existenți. În cazul în care apar probleme sau provocări, echipa noastră de suport este întotdeauna gata să asiste.
Pot să export datele clienților mei din EasyWeek?
Da, puteți exporta datele clienților dvs. din EasyWeek în orice moment. Acest lucru poate fi util pentru crearea de copii de rezervă sau pentru utilizarea datelor în alte sisteme sau platforme.
Utilizați toate caracteristicile produsului nostru absolut gratuit și fără nicio restricție. Evaluați funcționalitatea, avantajele și comoditatea EasyWeek.